تاپ عکس

تفریحی بدون تبلیغات مزاحم دانلود عکس و آهنگ جدید

به تاپ عکس خوش آمدید ...برای حمایت از ما کافیست ما را به عنوان یک دوست لینک کنید.با نظرات سازنده چراغ راه ما باشید.

۲۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

سفره افطاری مسلمانان در کشورهای مختلف

موافقین ۰ مخالفین ۰

ادامه مطلب
۰ نظر
۳۹۳ بار ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ مذهبی

عکس های خفن از زنان نینجای ایرانی

موافقین ۰ مخالفین ۰

خبرگزاری ایسنا: نینجوتسو در لغت به معنای هنر حرکت پنهان می‌باشد. نین به مفهوم بردباری و تحمل است اما دلالت بر استقامت یا ملایمت نیز دارد. جوتسو نیز به معنای هنر می‌باشد.

این ورزش وسیله‌ای جهت رسیدن به مهارت‌های ویژه رزمی و تقویت اعتماد به نفس برای غلبه بر حریف است. پیروان این مسلک را نینجا می‌نامند. تعادل، چابکی، قدرت و استقامت از تمرین‌های مهم این ورزش هستند.

ادامه مطلب
۰ نظر
۵۶۰ بار ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ورزش زنان

آیا میدانستید؟

موافقین ۰ مخالفین ۰

بخون ۴ تا کلام یادبگیر

یا میدانید هر روز قبل از طلوع خورشید⛅همه حیوانات سکوت سر داده تا صدای (النفخ فی الصور)را بشنوند.عاقبت همه بخیر!

آیا میدانید⛔??
بعد از فوت شخص رشد موها تا چندین ماه متوقف نمیشود!

آیا میدانید⛔??
بیدار کردن شخص خوابیده بصورت سریع و عجله ای؛ممکن است شخص دچار اختلال عقلی دائم شود!

آیا میدانید⛔??
بعد از فوت تنها قسمت چپ مغز تا هفت دقیقه زنده میماند و تمام گذشته خود را بصورت یک خواب مرور میکند!
..لا حول ولا قوة إلا بالله.
ایا میدانید پس از مرگ تنها عضوی ک تا ۳ روز زنده است گوش هست ب همین علت هنگام مرگ تلقیین خوانده میشود
سبحان الله
⬅ملک الموت حضرت عزرائیل؛در شبانه روز 360بار ب تو نگاه میکند؛
و منتظر امر خداوند است برای قبض روحت؛پس سعی کن هنگامی که تو را تحت نظر دارد مرتکب معصیت نشوی؛در غیر این صورت چگونه با خداوند متعال تقابل خواهی کرد!
در این هنگام اگر سه با استغفار کرده و این پیام را کپی کنی و بفرستی عرض چند دقیقه میلیونها شخص استغفار میکنند ؛که مسبب خیرش تو هستی؛و این عمل باعث خشنودی خداوند میباشد

۰ نظر
۳۲۵ بار ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ آیا می دانستید

توهینی دیگر به حضرت محمد (ص)..

موافقین ۰ مخالفین ۰

۰ نظر
۳۴۹ بار ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ مذهبی

آیا میدانستید؟ اگر سارقان شما را وادار کردند که از کارت عابر بانکتان پول بگیرند شما رمز کارتتان را

موافقین ۰ مخالفین ۰

آیا میدانستید؟
اگر سارقان شما را وادار کردند که از کارت عابر بانکتان پول بگیرند شما رمز
کارتتان را به صورت معکوس (یعنی از آخر به اول) وارد کنید مثلا اگر کلمه
عبور شما 1254 میباشد شما عدد 4521 را وارد کنید.

ادامه مطلب
۰ نظر
۳۶۷ بار ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ آیا می دانستید

بازیگر نقش اوباما در یک فیلم ایرانی !

موافقین ۰ مخالفین ۰

فیلمبرداری فیلم «فیلسوف های احمق» به کارگردانی سعید چاری و تهیه کنندگی هادی مشکات با اضافه شدن بازیگرانی مانند سید جواد هاشمی، علیرام نورایی، حمید لولایی و سیروس کهوری نژاد ادامه دارد.

 

 


شنیده ها حکایت از این دارد که سیروس کهوری نژاد در نقش باراک اوباما و حمید لولایی در نقش نتانیاهو رئیس جمهور رژیم صهیونیستی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

ادامه مطلب
۰ نظر
۴۲۹ بار ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ سینما

دردسر همسر اوباما برای پلیس ونیز

موافقین ۰ مخالفین ۰
برنامه خانواده اوباما برای قایق سواری در رودخانه ونیز، موجب شد تعداد زیادی از پلیس های غواص به زیر آب بروند و بخاطر مسایل امنیتی رودخانه را چک کنند.
 
 
 
 
 

 وب سایت "دیلی میل" در خبری نوشت: خانواده اوباما در یک تور تفریحی در اروپا بسر می برند، و برنامه آنها برای قایق سواری در رودخانه ونیز برای پلیس این شهر دردسرساز شد.

 

 

 

هنگام تفریح خانواده اوبا و قایق سواری آنها بر روی رودخانه ونیز، تعداد زیادی از پلیس های غواص به زیر آب رفتند تا بخاطر مسایل امنیتی رودخانه را چک کنند.

 

 

 

میشل اوباما به همراه مادر و دو دخترش بعد از پایان سفرشان در انگلیس، روز جمعه به ایتالیا سفر کرده اند.

 

ادامه مطلب
۰ نظر
۳۴۸ بار ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

تهرانگردی تیم ملی آمریکا با طعم قلیان

موافقین ۰ مخالفین ۰

اعضای تیم ملی امریکا که امشب دومین دیدار خود برابر تیم ملی ایران را برگزار می‌کنند شب گذشته را به گردش در پایتخت سپری کردند.

۰ نظر
۳۱۳ بار ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

دختران رپر افغان!!!!!!!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰
تعداد دختران افغان که اعتراض خود به نابهنجاری‌های جامعه را در قالب موسیقی رپ بیان می‌کنند در حال افزایش است. 
 
 

سوسن فیروز یکی از مطرح‌ترین دختران رپ‌خوان افغان است. ترانه‌های سوسن فیروز در شبکه‌های اجتماعی فارسی‌زبان بسیار به اشتراک گذاشته می‌شود. او در اکثر ترانه‌های خود به تبعیض جنسیتی اعتراض می‌کند. 

 
 

از دیگر گروه های فعال در عرصه موسیقی افغانستان گروه "کابل دریمز" است. گروه Kabul Dreams یا "رویاهای کابل" خود را اولین گروه راک افغانستان می‌نامد. آنهاریتم موسیقی غربی را به خوبی می‌شناسند. آن‌ها به زبان فارسی هم مسلط هستند. به این ترتیب در ترانه‌های این گروه کلام فارسی به خوبی روی ریتم غربی راک می‌نشیند. تصاویر رسانه‌های خارجی از گروه‌های رپ افغانستان را در ادامه می‌بینیم: 

 

ادامه مطلب
۰ نظر
۳۷۱ بار ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ دختر

گریم متفاوت الناز شاکر دوست و امین حیایی در فیلم آتش بازی+عکس ها+معرفی فیلم

موافقین ۰ مخالفین ۰

فیلم سینمایی آتش بازی، دومین ساخته بهمن گودرزی از 30 اردیبهشت ماه به سرگروهی سینما آزادی اکران شده است. این فیلم راجع به دختر و پسری است که در ارتباطی دوستانه با یکدیگر، تصمیم به رسیدن به هدفی می گیرند که تلاش آن ها برای رسیدن به هدف و موانعی که بر سر راهشان قرار می گیرد قصه فیلم را تشکیل می دهد. دومین فیلم بهمن گودرزی نیز مانند اولین فیلمش به نام «شیش و بش» که فروش بسیار خوبی داشت، فضایی کمدی دارد. پخش فیلم آتش بازی بر عهده هدایت فیلم است.

 

خلاصه فیلم «آتیش بازی»:

قدیمی‌یا می‌گن طرف این قدر شیر داغ خورده دهنشو سوزنده، موقعی که می خواد دوغ بخوره فوتش می‌کنه. حالا این شده حکایت آدمای آتیش بازی یا اینقدر تخته گاز می‌رن که یاتاقان می‌زنه یا این قدر احتیاط رو رعایت می‌کنن که از انور بوم می‌افتن...

عوامل فیلم «آتیش بازی»:

کارگردان: بهمن گودرزی/ نویسنده: آرش قادری/ تهیه‌کننده: مرتضی شایسته/ مدیر فیلمبرداری:‌ مرتضی غفوری/ صدابردار: بابک اردلان/ صداگذاری: فرامرز ابوالصدق/ طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف/ طراح گریم: ایمان امیدواری/ تدوین: شاهین یار محمدی/ موسیقی: پوریا حیدری/ منشی صحنه: بهناز تاجیک/ مدیر تولید: محمد شایسته/ صدابردار: بابک اردلان/ عکس: سید سجاد سلیمانی

بازیگران: امین حیایی، الناز شاکردوست، سحر قریشی، شقایق دهقان، میرطاهر مظلومی، عزت‌ الله مهرآوران، بهشاد شریفیان، سیدابراهیم بحرالعلومی، فاطمه شکری، صدیقه کیانفر

 

عکس های فیلم و پشت صحنه «آتیش بازی»:

ادامه مطلب
۱ نظر
۵۷۶ بار ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ سینما

تجاوز به دختران گردشگر ایرانی در سواحل دوبی +عکس

موافقین ۰ مخالفین ۰

یکی از مردان پیاده شد و با مشت به بینی یکی از دخترها کوبید. سپس آن‌ها را به زور در صندلی عقب نشاندند. سپس وقتی نقشه شوم تجاوز به یکی از دخترها به خاطر نوع پوشش وی ممکن نشد، به دوست گردشگر او تجاوز کردند…
 
ادامه مطلب
۰ نظر
۱۱۲۹ بار ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

پراید 70 میلیونی در شیراز ! (+ تصاویر )

موافقین ۰ مخالفین ۰

۰ نظر
۲۹۲ بار ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

حرکت جالب داور کره ای در مسابقات کبدی، با تشویق تماشاگران حاضر در ورزشگاه همراه بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰

 

 

در بازی کبدی بانوان ایران مقابل هند، در یک صحنه هندی ها بازیکن ایران را از زمین بیرون انداختند. این اتفاق باعث شد تا مقنعه بانوی ایرانی از سرش خارج شود. در همین لحظه داور کره ای بازی در حرکتی جالب کت خودش را در آورد و روی سر بازیکن ایران انداخت تا او به کمک بازیکنان هندی مقنعه اش را سرش کند.

حرکت این داور کره‌ای باعث شد تا ایرانی‌های حاضر در سالن این داور را تشویق کنند.

۰ نظر
۳۶۰ بار ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ورزش زنان

گلایه تند داریوش مهرجویی از محسن چاوشی

موافقین ۰ مخالفین ۰

داریوش مهرجویی: محسن چاوشی برای حضور در فیلم «سنتوری، مرد پائیزی» 500 میلیون می‌خواست !

داریوش مهرجویی در گفتگو با «موسیقی ما»، درباره کنارگذاشتن «محسن چاوشی» از فیلم «سنتوری ۲» (که جدیدا به «سنتوری، مرد پائیزی» تغییر نام داده است)، برای اولین بار توضیحات مفصل و تندی را ارائه کرد. این گفت‌و‌گو به شرح زیر است: 
ادامه مطلب
۰ نظر
۳۸۲ بار ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ هنرمندان

مرد آلمانی، حساب همسر بی وفایش را اینگونه کف دستش گذاشت !(بد آموزی دارد کسانی که اختلاف خانوادگی دارند نگاه نکنند)

موافقین ۰ مخالفین ۰

این مرد که در این اقدام عجیب و غریب از سر لجبازی با همسر سابقش با اره برقی به جان خودروی سواری، لپ‌تاپ، گوشی آیفون و… افتاده بود، نصف همه اموال گرانقیمت مشترکش را برای همسرش پست کرد و در یک فیلم ویدئویی اعلام کرد: «لورای عزیزم، به خاطر ۱۲ سال زندگی زیبا در کنار هم، تو سزاوار نیمی از اموال من هستی.»

 

 


این مرد آلمانی همچنین سهم خود از زندگی مشترکشان را در سایت‌های اینترنتی به حراج گذاشته و برای خودروی نصف‌شده‌اش قیمت ۲ پوند را تعیین کرده است.این مرد در ویدئوهایی که از خود منتشر کرده، انگیزه‌اش را انتقامجویی از همسر بی‌وفایش خوانده و تصاویر همه اموال نصف‌شده‌اش را نیز ارائه کرده است در این تقسیم اموال مشترک حتی کوچک‌ترین اجناس مثل خرس عروسکی نیز از چشم این مرد آلمانی دور نمانده و او همه آنها را به دو قسمت مساوی تقسیم کرده است.اموال نصف شده این زوج شامل خودرو، تبلت، گوشی همراه، دوچرخه، سی‌دی فیلم‌های مشترک، مبل، کمد دیواری و… است.

ادامه مطلب
۰ نظر
۱۹۰ بار ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

بازداشت عامل کشتار در کلیسا+10 ها عکس

موافقین ۰ مخالفین ۰
"دیلن راف" عامل تیراندازی در کلیسای امانوئل چارلستون آمریکا دستگیر شد؛ این جوان سفیدپوست ۲۱ ساله حدود ساعت ۹ شب چهار شنبه وارد کلیسای متعلق به سیاهپوستان شد و ۹ نفر را به ضرب گلوله کشت.
 
 
 
 
چهارشنبه شب حدود ساعت ٩ به وقت محلی یک نفر، حاضران در یک کلیسای متعلق به فرقه مسیحیان متدیست در شهر چارلستون، ایالت کارولینای جنوبی را به گلوله بست.
 
 
 
 
پلیس آمریکا این مظنون را در فاصله ۴۰۰ کیلومتری محل حادثه بازداشت کرده است. گزارش شده که کشیش محبوب این کلیسا هم در میان قربانیان است. شهر چارلستون که در کارولینای جنوبی ایالات متحده آمریکا قرار دارد، سابقه ای طولانی در مبارزات مدنی برای احقاق حقوق سیاهپوستان در آمریکا دارد.
 
 
 
 
 
کلیسای تاریخی امانوئل متعلق به فرقه مسیحیان متدیست یکی از قدیمی ترین کلیساهای متعلق به سیاهپوستان آمریکاست. این کلیسا در اوایل قرن نوزدهم ساخته شد و مارتین لوتر کینگ، رهبر مبارزات حقوق مدنی در آوریل سال ۱۹۶۲ در این کلیسا سخنرانی کرده بود. عکس های منتشر شده از "دیلن راف" پس از دستگیری را در زیر می بینید.
 

 

عصر روز جمعه، هزاران نفر با تجمع در شهر چارلستون برای قربانیان تیراندازی کلیسای امانوئل طلب آمرزش کردند.این کلیسا یکی از قدیمی‌‌ترین کلیساهای متعلق به سیاهپوستان در امریکا است.در این حمله نژاد پرستانه ،دیلان روف ۲۱ ساله ۹ نفر را باضرب گلوله کشت.

 


ادامه مطلب
۰ نظر
۳۱۹ بار ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

کدام سفره افطار را ترجیح می‌دهید؟ / با فرزاد حسنی و الناز شاکردوست یا … ؟

موافقین ۰ مخالفین ۰

سفره های افطاری متعدد برای شخصیت های سیاسی، هنرمندان و… سال هاست شکل تجملاتی به خود گرفته است. در این میان، سفره های افطاری بخشی از مردم متاثر از شرایط اقتصادی آنها کوچک و کوچک تر می شود.





شما کدام یک از سفره های زیر را برای افطاری ترجیح می‌دهید؟ سفره افطاری امشب شما چیست؟ نظر خود را برای ما بنویسید.


ادامه مطلب
۱ نظر
۵۰۲ بار ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ هنرمندان

دانلود آلبوم جدید علی زند وکیلی به نام همنشین درد

موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود آلبوم جدید علی زند وکیلی بنام همنشین درد با بالاترین کیفیت

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ادامه مطلب
۰ نظر
۳۵۸ بار ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام حس میکنم

موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام حس میکنم با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : یوسف زمانی , تنظیم : ناصر عباسی , عکس و کاور : جواد پرتوی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ادامه مطلب
۰ نظر
۳۳۲ بار ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید سعید پانتر بنام انتظار

موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود آهنگ جدید سعید پانتر بنام انتظار با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : سعید پانتر , تنظیم : حامد برادران

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ادامه مطلب
۰ نظر
۳۹۵ بار ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ دانلود آهنگ جدید
امتیاز دهید:
به این سایت

تاپ عکسکد امتیاز +1 در گوگل