عکس‌های فرانسیس گیاکوبتی از لباس‌های حرکات موزون طراحی شده توسط میاکی مجموعه‌ای زیبا را به نمایش می‌گذارد. این عکس‌ها توسط عکاس فرانسوی از کسانی گرفته شده است که با پوشیدن لباس‌های طراحی شده توسط ایزی میاکی  در نمایشگاه دایکانیاما در توکیو حضور داشتند

 گیاکوبتی که از دهه 1960 برای نشریات حوزه مد از جمله مجله ووگ عکاسی کرده است از سوی خانه مد ایزی میاکی در ژاپن برای عکاسی از مسابقات موسوم به «پلیت پلیز» استخدام شده و بعدها برای عکاسی از لباس‌های حرکات موزون به ژاپن برگشت. لباس‌های حرکات موزون طراحی شده توسط خانه مد میاکی توسط چندین شرکت کننده در یک مسابقه حرکات موزون پوشیده شده است که همگی نماد تضاد رنگ در عین ترکیب همراه با نظم هستند.

 تصاویر گرفته شده از این مدل‌های حرکات موزون آنها را در حالت‌های مختلف و با لباس‌هایی با رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد. عکس‌های گرفته شده توسط گیاکوبتی از این مجموعه در کتابی به نام «پلیت پلیز» منتشر شده است. در این کتاب آمده است: «میاکی با استفاده از مدل‌های حرکات موزون  توانسته است نمود متغیر لباس‌های خود را با حرکت‌های مختلف هر مدل حرکات موزون به نمایش بگذارد. این مجموعه  در نهایت به مجموعه‌ای عالی منتهی شد که نشان‌دهنده سرزندگی و زیبایی پرینت پارچه‌های لباس‌های تولید شده بوده است.»

 گیاکوبتی که از مدل‌ها در مقابل یک پس زمینه سفید عکاسی کرده است، برای برجسته کردن هر چه بیشتر طراحی‌های میاکی، از مدل‌هایی با رنگ پوست متضاد استفاده کرده است. این مجموعه لباس‌هایی برای فصل‌های مختلف از جمله لباس‌های راه راه و چهارخانه را شامل می‌شود که در مجموعه تابستان 2013 از این پارچه استفاده شده بود و البته دامن طرح باد که در مجموعه بهار و تابستان 2سال 2000 نمونه آن دیده می‌شد.

 

سایت میاکی در توصیف این مجموعه آورده است: «این مجموعه نمادی از یکی از بنیادی‌ترین مفاهیم آثار ایزی میاکی است که در آن ارزش اصلی طراحی در ترکیب آن با زندگی هر روزه و راحتی کسی که آن را می پوشد، دیده می‌شود. این مسئله مسلما در تولید و تکامل تکنیک‌های سنتی پردازش و آماده سازی مواد به شکل یک محصول مدرن کاربردی – سبک و ساده برای پوشیدن – دیده می‌شود.»