مورد داشتیم دختره رفته حموم دیده اب داغ میاد ولی اب سرد نمیاد داد زده بابا انقد پول اب رو ندادید تا یطرفش کردن

میگن باباش رفته تو زیرزمین بهشم نزدیک میشی گاز میگیره...

angry

مــــد شده دخترا مینویسن:
ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﺷﯿﺮﯼ ﮐﻪ ﺟﻠﻮﻡ ﻧﻌﺮﻩ ﺑﮑﺸﻪ ﻣﯿﺠﻨﮕﻢ !!!
..ﻧﻪ ﺑﺎ ﺳﮕﯽ ﮐﻪ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﻡ ﻭﺍﻕ ﻭﺍﻕ ﻣﯿﮑﻨﻪ

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

عزیزم تو پیشی های محلتون میو میو میکنن سکته ناقص میزنی
شیر پیشکش
 
امروز همسایمون داشت ازهمه حلالیت میگرفت

گفتم بسلامتی مکه تشریف میبرید ؟

گفت : نه بابا دارم میرم صف وایستم سبد کالامو بگیرم!

indecision

 
عاغا یه بارم دوره راهنمایی معلم ورزش ما روز اولی که اومد سر کلاسمون می خواست خودشو معرفی کنه گفت : سبزی
 
هستم(فامیلیشه) . منم فک کردم داره شوخی میکنه گفتم:خوشبختم سبزی یونجه هستم . هیچی دیگه قرار بود یه سال ادم
 
باشم که اونم نشد از کلاس انداختتمون بیرون.
sad

امروز سوار تاکسی شدم ،

کنارم یکی بود که دسش مرغ و روغـن اینا بود

خلاصه بدجوری جا رو تنگ کرده بود ...

گفتم سبدِ کالاست . . .؟

گفت آره ، گفتم پس ربّش کو

گفت مگه ربم میدن !؟؟

گفتم آره بابا مگه نگرفتی؟

بدبخت پیاده شد رفت دنبال رُب ..!

 

خدایا منو ببخش ، منو ببخش

خودت دیدی جا خیلی کم بود

devil

 

دیروز یه اتریشی دیدم

پرسیدم شما که نفت ندارید

چرا وزیر نفت دارید؟؟

گفت: شما که رفاه ندارید چرا وزیر رفاه دارید؟؟

هیچی دیگه تو کل زندگیم اینجوری قانع نشده بودم

در اخر تصمیم گرفتم

تو امور داخلی کشورها دخالت نکنم

جک ، خاطرات خنده د ار، اعتراف میکنم ،
طنز ، خاطرات خنده دار ، وبلاگ طنز ، جک خنده دار ،

frown

 

دعا خوندن بعضی از دخترا 

موقع هم زدن آش نذری:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خدایا خودت میدونی 

الهی آمین ... !!!

heart